Jak zwiększyć sprzedaż

Jeżeli prowadzisz firmę, której przychody uzależnione są od liczby klientów i zastanawiasz się, jak zwiększyć sprzedaż, możesz zwrócić się d...

Jeżeli prowadzisz firmę, której przychody uzależnione są od liczby klientów i zastanawiasz się, jak zwiększyć sprzedaż, możesz zwrócić się do firmy zewnętrznej, która pozyskuje leady sprzedażowe. Co to jest lead? Lead to dane kontaktowe i informacje na temat preferencji zakupowych pozyskane w drodze rozmowy o charakterze sprzedażowym. Jeżeli już ktoś pozyska dla ciebie leady, to znaczy, że przekaże ci dane klientów, którzy są potencjalnie zainteresowani twoim produktem lub usługą.

Najczęściej pozyskiwanie klientów zleca się zewnętrznej firmie, która kreuje masę połączeń telefonicznych i w ten sposób zdobywa dane klientów, którzy są zainteresowani konkretnymi usługami. Lead to jeszcze nie sprzedaż, ale dobry początek. Profesjonaliści mówią, że przekucie 10% leadów na transakcje spr zedażowe to dużo, dlatego warto zainwestować we współpracę z konkretnym call center, którego pracownicy pozyskają odpowiednio na prawdę dużo leadów. Za współpracę z zewnętrzą firmą musisz zapłacić. Ceny za pozyskiwanie leadów są bardzo różne. Nie masz też żadnej pewności jak bardzo zainteresowani są ludzie, do których kontakt otrzymałeś. Jak mówią praktycy, znacząca większość z nich nie skorzysta z oferty, niemniej jednak pozyskiwanie leadów to i tak skuteczny sposób na generowanie sprzedaży. Zwykle za jednego leada musisz zapłacić między 20 a wręcz 350 pln. Na cenę wpływ ma kilka czynników, podstawowym jest produkt, który oferujesz. O ile to coś, co łatwo się sprzedaje, leady będą tanie. W sytuacji towarów luksusowych jeden lead kosztuje znacznie więcej.
Zobacz także: telemarketing.

You Might Also Like

0 komentarze