Jak zbudować mocny wizerunek firmy - księga znaku

By wykonać spójny a także mocny wizerunek firmy, powinno się położyć nacisk na stosowanie sprawdzonych oraz skutecznych metod. Agencje rekla...

By wykonać spójny a także mocny wizerunek firmy, powinno się położyć nacisk na stosowanie sprawdzonych oraz skutecznych metod. Agencje reklamowe oferują swoim klientom szeroki zakres usług marketingowych, które przyczyniają się do tworzenia a także utrwalania pozytywnego wizerunku firmy. Aby jednak osiągnąć ten efekt, niezbędne jest zastosowanie przyszłościowych rozwiązań, takich jak księga identyfikacji wizualnej, która zawiera wszystkie zasady oraz reguły dotyczące zastosowania znaków firmowych, takich jak logotyp.

Księga znaku – jaką rolę odgrywa w utrwalaniu wizerunku firmy? Przede wszystkim musimy sobie zdawać sprawę, że budowanie a także utrwalanie wizerunku firmy w świadomości klientów jest procesem długotrwałym, który wymaga stosowania różnych działań marketingowych. Natomiast fundamentem osiągnięcia sukcesu w tym aspekcie, jest konsekwentne tworzenie spójnego wizerunku, który oparty jest na elementach opisujących firmę, czyli elementach identyfikacji wizualnej. Jednym z najważniejszych elementów tożsamości wizualnej firmy jest logotyp, charakteryzuje się także dodatkowe elementy opisujące firmę. Trzeba wspomnieć, że księga znaku odgrywa jedyną rolę w tworzeniu spójnego wizerunku, ponieważ zawiera zasady dotyczące wykorzystania logotypu a także innych elementów opisujących firmę. Są to konkretne wytyczne dotyczące stosowania znaków firmowych na uniformach, pojazdach firmowych, stoiskach targowych czy materiałach biurowych. W związku z tym księga identyfikacji wizualnej zawiera informacje takie jak: szcze gółowa budowa logotypu a także zastosowana kolorystyka, logotyp w wersji podstawowej a także w różnorakich wariantach, które mogą być stosowane wyłącznie przy spełnieniu określonych warunków. Dzięki temu mamy pewność, że wszystkie znaki opisujący firmę, głównie logotyp, są wykorzystywane wyłącznie w dany sposób.
Źródło: warto zobaczyć

You Might Also Like

0 komentarze