Reklamówki i foliopaki
piątek, marca 17, 2017
W agencjach reklamowych ukazują się tacy klienci, którym zależy na tym, żeby agencja zajęła się opracowaniem na ich rzecz skutecznej kampanii reklamowej. W współzależności od specyfiki danego klienta kampanie te są zupełnie inaczej opracowywane.
O ile jest taka możliwość, to produkuje się projekty na reklamówki z nadrukiem i inne produkty reklamowe. To zwykłe rzeczy, ale o ile chodzi o rozpowszechnienie, to sprawdzają się od lat i wykazują się dużą skuteczność. A dodatkowo nie wymagają bardzo dużych inwestycji. Bo takie reklamówki w pojedynczych sztukach nie są drogie i dosłownie o ile kupuje się je w hurtowych ilościach, to nie są to duże sumy. Na opracowanie reklamówek decydują się ze stuprocentową pewnością tylko tacy klienci, w których przypadku faktycznie się one sprawdzają.
Opracowanie reklamówek i toreb nie jest wymagającym zadaniem, bo zazwyczaj umieszcza się na nich takie nadruki, które bardzo ściśle nawiązują do działalności danego klienta. Bardzo często foliopaki z nadrukiem są opatrzone logo marki albo nazwa jego dystrybutora. To w zasadzie wystarczy, żeby dna rzecz była kojarzona z określoną firmą. W agencjach reklamowych podobnych zleceń przyjmuje się sporo. W bardzo wielu sytuacjach się je poleca, jako jeden ze możliwości na upowszechnienie. Jeżeli już tylko dna branża jest ku temu odpowiednia, to stosuje się foliopaki z nadrukiem do promowania jej na rynku. W przypadku promocji jest tak, że te najprostsze rozwiązania są równie efektywne, jak te, w które inwestuje się duże pieniądze.
Dlatego agencje reklamowe w znaczącej liczbie sytuacji zachęcają swoich klientów, ażeby ci inwestowali we wszystkie dostępne produkty reklamowe, lub co najmniej w te, które mają sprawdzoną siłę oddziałania. Na 100 procent decyzja w tej kwestii za każdym razem należy do klienta, bo to on jest osobą decyzyjną. Jeżeli już nie przekonują go reklamówki z nadrukiem i skłania się bardziej ku ulotkom i plakatom, to realizuje się jego życzenia.
0 komentarze